Thursday, May 26, 2011

Website Apa You Guys Open Everyday?

Setiap orang mesti ada website yang dia suka or dia x suka or bla bla bla..So,aku nak share website yang aku paling suka buka time aku damn bosan.View it at the section below~



Facebook-I think we all have the same routine right?

Youtube -Dan aku rasa ini pun normal untuk orang macam .....

Gempak Community  -Ni forum yang memang aku melekat semenjak aku Form 4 liao.Banyak ilmu aku dapat kat sini.

Tempat Baca Manga/Komik -Website ni memang bestfriend aku time aku tengah ada Nescafe panas dengan Marlboro Softpack.

Pelik & Menarik  -Website ni memang dijaga dengan baik oleh tuan tanah.Isi padat dan superb nice liao.

Not Safe For Work  -Aku nasihatkan jangan buka website tu kalau korang lemah jantung or semangat or anything else.As you can seen it's NSFW

No comments:

Post a Comment